puur-gezond-stralend-5-weken-plan-eetschema-personal-foodcoaching

NIEUW! Het vernieuwde Puur Gezond & Stralend 5-wekenplan is vanaf vandaag verkrijgbaar!

Met veel trots lanceer ik vandaag het volledig nieuwe 5-wekenplan Puur Gezond & Stralend! De titel gaat al even mee maar de inhoud is zo goed als nieuw. Dus ook wanneer je Puur Gezond & Stralend (voorheen Puur Gezond & Slank) al eens hebt besteld is dit nieuw voor je. Met 5 volledig uitgeschreven weken met opties voor ontbijt, lunch, snacks en diner en met daarbij behorende recepten. Alles is gebaseerd op de filosofie die ik hanteer binnen Personal Foodcoaching en dat alles vindt zijn grondslag in de natuurvoeding. De recepten zijn vaak vegetarisch of vegan maar bevatten soms ook wat vis of vlees. Ben je vegetariër of eet je alleen plantaardig? Dan zou je de recepten met dierlijke producten kunnen vervangen door andere plantaardige recepten van mijn site, of ik kan met je meekijken naar alternatieven zodat je de recepten alsnog grotendeels kunt aanhouden (verderop meer info).

Puur, Gezond & Stralend1

De recepten en dagmenu’s zijn meestal simpel en snel te bereiden. Het valt me op dat hier namelijk veel vraag naar is. Vaak hoor ik van clienten dat ze elke dag weer keuzestress ervaren over wat te koken en heel begrijpelijk ook geen zin hebben om na een drukke dag nog uren in de keuken te staan. Ook vinden ze de houvast van een uitgeschreven eetmenu meestal erg fijn. Ik werk zelf graag met het principe van 1x koken 2x eten; dit vind je dan ook terug in het plan. Dit scheelt namelijk niet alleen veel tijd maar ook geld.

Ook is mijn visie op wat een gezond eetpatroon is en wat een gezonde relatie met voeding is in de afgelopen jaren op bepaalde punten veranderd. Daarnaast komt er, zoals in elke branche, steeds nieuwe informatie beschikbaar en worden er nieuwe bevindingen gedaan. Hoog tijd dus voor een nieuw plan die bij deze updates en mijn eigen nieuwe inzichten past!

Bij elke week van het plan heb ik ook een thema centraal gesteld. Er zijn in totaal dus 5 thema’s die ik behandel. Deze zijn:

  1. Stabiliseer je bloedsuikerspiegel
  2. Mindful eten
  3. Ritme & regelmaat
  4. Gezonde darmen
  5. Zelfliefde

De laatste jaren heb ik me in bovengenoemde thema’s verdiept en ik deel graag mijn tips hiervoor met jullie!

In het plan vind je uitgeschreven hoe je de gerechten moet maken (of er staat een link naar een recept van deze site) en er staat elke dag welke voorbereidingen je vast kunt treffen voor de volgende dag. De letter ‘V’ die achter sommige gerechten staat duidt erop dat het recept vegetarisch of zelfs volledig plantaardig is. Hieronder ook een voorbeeld van een aantal dagen uit een weekmenu zoals je dit in het plan kunt verwachten:

Ontbijt
Lunch
Snack
Diner
Voorbereiden
Dinsdag
Yoghurt met noten en banaan (V)
Courgetti met gamba’s
Dadelbal (V)
Thaise curry met kikkererwten en bruine rijst (V)
Bereid evt. salade / hummus voor morgen vast voor, bereid evt. de gestoofde appels voor ontbijt
Woensdag
Havermout met appel (V)
Salade met avocado, hummus, tomaatjes en pitten (V)
Dadelbal (V)
Zalm met noodles en broccoli
Bewaar 1 portie zalm voor morgen, bereid evt. rauwkost met hummus voor, bewaar 3 overige porties appel in koelkast
Donderdag
Toast met roerei, champignons, boerenkool (V)
Zalm met noodles en broccoli
Rauwkost met hummus (V)
Chili sin carne met avocado (V)
Bewaar 1 portie chili voor morgen en vries de andere 2 porties individueel in voor later

Ook is er een extra optie mogelijk bij het plan: die van 5 weken lang begeleiding. Dit is namelijk ook iets waar ik regelmatig een verzoek voor krijg. Wanneer ik je begeleid hebben we regelmatig per e-mail contact, kun je mij al je vragen stellen en kan ik met je meekijken naar het aanpassen van bepaalde aspecten van het plan. Bijvoorbeeld wanneer je een heel actief leven hebt of bepaalde allergieën en/of voorkeuren hebt (zoals vegetarisch of vegan). Ik kijk dan met je mee waar we het plan zo aan kunnen passen dat het ook voor jou toegankelijk is. Ook kan ik je mentale support bieden.

De kosten voor het nieuwe plan (die je in PDF vorm ontvangt) zijn als volgt:

  1. Optie 1, zelf aan de slag zonder begeleiding: €29,50
  2. Optie 2, zelf aan de slag maar dan mét e-mailbegeleiding van mij gedurende 5 weken: €49,50

Je bestelt het plan gemakkelijk door mij een e-mail te sturen (marianne@personalfoodcoaching.nl) onder vermelding van Puur Gezond & Stralend. Vermeld het erbij wanneer je ook begeleiding wilt ontvangen.

Hieronder vat ik nog even kort samen wat je ongeveer kunt verwachten in dit nieuwe dossier:

  • 5 uitgeschreven weekmenu’s (5 weken lang elke dag een ontbijt-, lunch- en diner optie)
  • 5 thema’s (zie hierboven) gerelateerd aan een gezond eetpatroon en een gezonde relatie met eten en met jezelf
  • gemakkelijke, snelle en smakelijke recepten
  • mijn nieuwste inzichten en tips op het gebied van (natuur)voeding
  • handige richtlijnen
  • in totaal telt dit nieuwe plan maar liefst 44 pagina’s
  • optioneel: 5 weken lang e-mail coaching

Voorbeeldmaaltijden:

 

Op naar extra energie, een stralende huid, een gezonde relatie met voeding en meer zelfliefde!

Ik ben heel benieuwd wat jullie van het nieuwe plan vinden! Laat het me vooral hieronder of op social media weten! 🙂

 

 

Photos, text and recipes copyright © Personal Foodcoaching/Marianne Elfrink

8 gedachtes over “NIEUW! Het vernieuwde Puur Gezond & Stralend 5-wekenplan is vanaf vandaag verkrijgbaar!

  1. Pingback: Bananenbrood |

  2. Pingback: Super snacks! |

  3. Pingback: Supergezonde choco-smoothie met avocado |

  4. Pingback: Kurkuma kip a la Jamie Oliver |

  5. Pingback: Herfst stoofpot met pompoen & pastinaak a la Jamie Oliver |

  6. Pingback: Wat ik eet wanneer ik gestresst of vermoeid ben |

  7. Pingback: Lazy Poké bowl |

  8. Pingback: Dadelbonbons |

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s